Alicja w Krainie Czarów
Dołącz do Alicji, dziewczynki, która wpadła do niedorzecznego świata Krainy Czarów. Poznaj osobliwych bohaterów: m.in.. Tweedledoo i Tweedledum, Szalonego Kapelusznika, Królową Kier oraz histerycznego i wiecznie spóźnionego Białego Królika.