Kraina złota
Heeju przypadkiem znajduje złoto. Musi walczyć o przetrwanie w świecie pełnym chciwości i zdrady.
Kiedy Heeju przypadkowo trafia na skrytkę przemycanych sztabek złota, zostaje wciągnięta w chaotyczny świat chciwości i zdrady. Gdy ludzie wokół niej walczą o złoto, Heeju ogarnia pragnienie, by zatrzymać je dla siebie, co rozpoczyna desperacką walkę o przetrwanie.