Państwo Rose
Życie wydaje się proste dla idealnej pary Ivy i Theo: udane kariery, ciepły dom, wspaniałe dzieci. Ale pod fasadą ich rzekomo idealnego życia tli się burza. Gdy kariera Theo przyjmuje zawodowy cio, a ambicje Ivy nabierają rozpędu, wybucha mieszanka zaciętej rywalizacji i skrytej urazy w tej cudownie przewrotnej, mrocznej komedii.
Życie Ivy i Theo płynie słodko. Oboje mają udane kariery, fantastyczne dzieci i tworzą kochającą się rodzinę. Wszystko do czasu, ponieważ nad tym idealnym małżeństwem zbierają się ciemne chmury. Kariera Theo chyli się ku upadkowi, podczas gdy ambicje Ivy nie przestają rosnąć. Między małżonkami rozpoczyna się zacięta rywalizacja podszyta ukrytymi żalami. „Państwo Rose” nawiązują do kultowego filmu „Wojna państwa Rose” z 1989 r. i książki Warrena Adlera o tym samym tytule. Scenariusz do komedii w reżyserii Jaya Roacha napisał Tony McNamara. W rolach głównych występują: Olivia Colman, Benedict Cumberbatch, Andy Samberg i Kate McKinnon.