Ella McCay
„Ella McCay” to historia młodej idealistki, która próbuje pogodzić rodzinny chaos z pasją do pracy. Ta nowa, pokrzepiająca komedia scenarzysty i reżysera Jamesa L. Brooksa opowiada o ludziach, których kochasz, i o tym, jak z nimi nie zwariować.