Tożsamość szpiega
Seksowny, pełen akcji serial, w którym Jeffrey Donovan (jako Michael Westen) wciela się w rolę szpiega z czarnej listy. Gdy szpiedzy zostają zwolnieni nie dostają listu z działu "Zasobów Ludzkich" – zostają SPALENI.