Everybody Happy
Ralph Hartman odnosi sukcesy jako komik, ale na scenie i poza nią toczy walkę z głosem wewnętrznego krytyka, który powoli go wyniszcza. Podczas wyczerpującej trasy, gdy walczy z wewnętrznym mrokiem, pojawia się jednak nadzieja. Spotkanie z Laurą, która zdaje się naprawdę go rozumieć, daje mu szansę na powrót znad krawędzi.