Dramat, Komedia
Historia Mildred Hayes, kobiety po pięćdziesiątce, która wytacza wojnę lokalnej policji, uważając, że jest ona zbyt nieudolna, by rozwiązać sprawę morderstwa jej córki.
Wielokrotnie nagradzana aktorka Frances McDormand („Fargo”) w tym mrocznym dramacie wciela się w niesamowicie mocną rolę: niepokorna matka (McDormand) zamordowanej dziewczyny odważnie umieszcza na trzech lokalnych billboardach kontrowersyjne przesłanie, rozpoczynając zaciekłą bitwę z niestabilnym gliną (Sam Rockwell) i szanowanym szefem miejskiej policji (Woody Harrelson).