Day Zero
Kryzys wodny w Kapsztadzie to surowe ostrzeżenie dla miast przyszłości. Dokument ukazuje jego przyczyny i skutki oraz działania podjęte przez władze. Eksperci alarmują: do 2050 roku jedna czwarta światowych metropolii może stanąć w obliczu podobnych braków wody.