Far
Ptak uderza w okno kawiarni, co zaskakuje klientów. Kobieta, która właśnie jest na spotkaniu służbowym, musi zdecydować, czy zignorować naturę, czy zareagować.
W zatłoczonej kawiarni w centrum miasta kobieta odpływa myślami podczas służbowego spotkania. Nagle zabłąkana mewa uderza w okno. Klienci to zauważają, ale szybko odwracają wzrok. Jednak kobieta nie potrafi tego zignorować, gdyż dostrzega, że ptak wciąż żyje i bardzo cierpi. Wychodzi, by skrócić jego męki. Widzą to dzieci i krzyczą na nią zdenerwowane sytuacją. W końcu kobieta zabija mewę, a dzieci wracają do swoich zabaw. Klienci i koledzy z pracy obserwują, jak kobieta zakopuje ptaka na pobliskiej łące.