Egg Band
Odkrywaj i baw się razem z zespołem Egg Band, śpiewając i grając najpopularniejsze piosenki i rymowanki, takie jak „Koła autobusu”, „Rodzina palca”, „Piosenka ABC” i wiele innych! Dołącz do zespołu Egg Band, który śpiewa i gra na instrumentach w porywających wersjach tych klasycznych przedszkolnych kompozycji.
Dołącz do pięciu członków kapeli Egg Band i śpiewaj z nimi najpopularniejsze piosenki i rymowanki.