Lion
Realizowany przez cztery lata ambitny serial przyrodniczy przedstawia niezwykłą, opartą na faktach historię lwiątka o imieniu Kio i jego epickiej drogi na szczyt. Czeka go bolesna strata, wygnanie i walka z potężnymi rywalami. To nieustanna walka o przetrwanie i odnalezienie swojego miejsca w dziczy.
Jon Favreau, reżyser „Króla Lwa”, i Mike Gunton z BBC Studios przedstawiają niezwykłą, prawdziwą historię lwiątka Kio i jego epickiej drogi na tron. Filmowana przez cztery lata saga o rodzinie, nadziei i odwadze pokazuje, jak Kio z bezbronnego malucha staje się potężnym przywódcą. Po drodze czekają go strata, wygnanie i walka o przetrwanie z groźnymi rywalami. Serial łączy filmową narrację z przełomowymi zdjęciami przyrodniczymi, by opowiedzieć kompletną historię dorastania lwa i niezwykłych narodzin króla.