Ik ben Alice
Carebot Alice (z ang. Opiekuńczy Robot Alice) opracowany przez SELEMCA opuszcza laboratorium, aby odwiedzić starsze kobiety: panie Remkes, Schellekens-Blanke i van Wittmarschen. Projekt ma na celu zrozumienie, w jaki sposób Alice może złagodzić samotność starszych kobiet. Eksperyment przynosi zaskakujące wyniki dla wszystkich zaangażowanych.