Alleen Eline
Fizjoterapeutka społeczna Eline ma nową pracę. Jedną z jej pacjentek jest Joy. Eline jest coraz bardziej zaintrygowana Larsem, ojcem Joy, biznesmenem, który wydaje się bardziej zajęty karierą biznesową niż powrotem Joy do zdrowia.