Allemaal Familie
Po 40 latach błogiego małżeństwa Bob i Greta zbierają swoją rodzinę, by ogłosić ważną wiadomość. Ale to, co zaczyna się jako radosne spotkanie, przybiera nieoczekiwany obrót, ujawniając ukryte napięcia i sekrety wśród klanu De Jaegherów.