Dramat, Dorastanie
Mając wkrótce opuścić swoją bardzo brytyjską szkołę z internatem, Dọlápọ̀ ulega naciskom, aby ukryć swoje naturalne włosy i zmienić imię, żeby znaleźć pracę w mieście. Dọlápọ̀ kupuje perukę, ale jej włosy sprawiają, że zastanawia się nad ich niepewnym pochodzeniem i jest zmuszona do zrewidowania własnych założeń dotyczących tożsamości.