Containment
Mieszkańcy pewnego bloku budzą się i odkrywają, że zostali odcięci od świata przez ludzi w kombinezonach ochronnych. Nie wiedząc, kto jest zakażony, zaczynają kwestionować władzę – i siebie nawzajem – walcząc o przetrwanie.