Tru Confessions
Trudy „Tru” Walker myślała, że jej życie nie może być gorsze – jej ojciec ciągle pracował, matka nigdy nie stawała po jej stronie, a jej brat był umysłowo upośledzony. Kiedy Tru dostaje szansę spełnienia marzeń i zagrania głównej roli w serialu, dowiaduje się, co to znaczy być rodziną.