An Irish Goodbye
Dwóch skłóconych braci spotyka się ponownie po przedwczesnej śmierci ich matki. Turlough powraca na rodzinną farmę w Irlandii Północnej z zamiarem sprzedaży gospodarstwa, ale gdy razem z bratem Lorcanem odkrywają niezrealizowaną listę marzeń matki, ich bolesne spotkanie przybiera zupełnie inny obrót.