Homebird
Conor rzuca studia i po miesiącach nieobecności wraca do rodzinnego miasta. Na nadmorskiej promenadzie dochodzi do pełnego napięcia spotkania z ojcem. Zamknięty w sobie mężczyzna próbuje odbudować utraconą więź z synem.
Miesiące po tym, jak wyjechał bez słowa, Conor rzuca studia i wraca do domu. Jego spotkanie z ojcem na nadmorskiej promenadzie jest pełne napięcia. Akcja filmu „Homebird” rozgrywa się na wybrzeżu Irlandii Północnej. To historia zamkniętego w sobie ojca, który próbuje odnowić kontakt ze swoim synem gejem, oraz syna, który uczy się wybaczać.