Druga Ziemia
W “Drugiej Ziemi” Rhoda Williams (Brit Marling), błyskotliwa młoda kobieta przyjęta do programu astrofizycznego na MIT, marzy o odkrywaniu kosmosu. Genialny kompozytor, John Burroughs (William Mapother), osiągnął właśnie punkt szczytowy swojej kariery i spodziewa się drugiego dziecka. W noc odkrycia planety bliźniaczo podobnej do Ziemi dochodzi do tragedii i losy tych dwojga nieznajomych zostają ze sobą nierozerwalnie związane.