Arpo
Arpo to robot komandos, który miał służyć za zaciętą maszynę bojową. Gdy na świecie nastał pokój, Arpo został przeprogramowany do opieki i przytulania oraz oficjalnie przejął rolę robota niani!
Arpo i Daniel zajęli się uprawą niebezpiecznej rośliny, która atakuje wszystkich wokół. Co dalej?
Daniel chce chodzić. Arpo zbroi się w cierpliwość, by mu pomóc. Czy ta misja zakończy się sukcesem?
Arpo i drugi robot niania rywalizują ze sobą podczas zabawy. Kto zbuduje wyższą wieżę z klocków?
Arpo i Daniel pieką ciasto i robią bajzel, a wiewiórka nie chce się podzielić plackiem.
Arpo i Daniel puszczają latawiec, którym nie każdy jest zachwycony. Czy czeka ich miękkie lądowanie?
Daniel myśli, że potrafi świetnie prowadzić samochód na baterie. Na ratunek przybywa mu Arpo.
Wiewiórka odkrywa, że rodzina się przeprowadziła, więc wyrusza na epickie poszukiwania Arpo.
Arpo i Daniel odkrywają, że kontrolują dom za pomocą głosu. Pewnego razu posuwają się za daleko.
Podczas przypadkowego eksperymentu gołąb zmienia się w pterodaktyla. Arpo i Daniel muszą coś zrobić!