Bez granic: lepsze życie
Szukając potwierdzonych naukowo sposobów na poprawę jakości życia, Chris Hemsworth podejmuje trzy wyzwania. Uczy się grać na perkusji, żeby wspomóc rozwój mózgu, i występuje podczas gigantycznego koncertu. Wspina się na blisko dwustumetrowa oblodzoną skałę, żeby wyjść ze strefy komfortu, i bierze udział w morderczym treningu południowokoreańskich sił specjalnych. A wszystko po to, żeby żyć dłużej i lepiej.
Szukając potwierdzonych naukowo sposobów na poprawę jakości życia, Chris Hemsworth podejmuje trzy wyzwania. Zainspirowany informacją o korzyściach wynikających z nauki nowych umiejętności, uczy się gry na perkusji. Efekty sprawdza podczas występu przed siedemdziesięciotysięczną publicznością. Ponadto wspina się zimą na blisko dwustumetrową ścianę lodowca w Alpach Szwajcarskich, próbując ustalić, czy podejmowanie ryzyka rzeczywiście stymuluje mózg i wzmacnia ciało. Jedzie do Korei Południowej, żeby pomówić o odkryciach dotyczących bólu. Odkrywa tajniki buddyjskich tradycji i sztuk walki, a potem podejmuje niezwykle bolesny trening przeznaczony dla żołnierzy sił specjalnych. Wymaga on kąpieli w zamarzniętych jeziorach, kontaktu z gazem pieprzowym oraz tortur elektrowstrząsami. Czy Chrisowi uda się pokonać ból, czy jednak mu ulegnie? W każdym odcinku odkrywa nowe ustalenia naukowców i oferuje techniki, dzięki którym możemy żyć dłużej i lepiej na co dzień.