Will Smith: wielka wyprawa
Zainspirowany przez zmarłego mentora Will Smith wyrusza w podróż od bieguna do bieguna. Przez 100 dni wraz z naukowcami, odkrywcami i ekspertami stawia czoła ekstremalnym wyzwaniom.
Zainspirowany przez zmarłego mentora, by poszukać odpowiedzi na najważniejsze pytania, Will Smith przez 100 dni podejmuje się niesamowitych wyzwań. Wyrusza na nartach na biegun południowy, łapie gigantyczną anakondę, pozyskuje jad od jadowitego ptasznika, wspina się po górach i nurkuje pod lodem na biegunie północnym. W podróży od bieguna do bieguna towarzyszą mu naukowcy, odkrywcy i lokalni eksperci.