Odnaleziony dziennik, jaki Abraham Lincoln prowadził przez całe swoje życie, ujawnia, że od dzieciństwa losy prezydenta związane były z wampirami.
„Abraham Lincoln: Łowca wampirów” opowiada o sekretnym życiu najwybitniejszego prezydenta Stanów Zjednoczonych i przedstawia nieznaną historię, która ukształtowała amerykański naród. Wizjonerzy Tim Burton i Timur Biekmambietow przedstawiają swoją świeżą i nieskrępowaną wersję krwawych opowieści o wampirach, w której Lincoln staje się największym w historii łowcą nieumarłych.