Omen
Gdy ambasador USA w Londynie zaczyna podejrzewać, że jego syn jest Antychrystem, musi podjąć decyzję, czy zabić własne dziecko.
W mrożącym krew w żyłach remake'u „Omena” dyplomata Robert Thorn (Liev Schreiber) podmienia w szpitalu własne martwe dziecko na jedną z sierot, by oszczędzić bólu niczego nieświadomej żonie (Julia Stiles). Po serii groteskowych morderstw i tragicznych wydarzeń rodzice chłopca dochodzą do przerażającego wniosku, że ich dziecko jest synem Szatana.