Super szpieg Lance Sterling (Will Smith) i naukowiec Walter Beckett (Tom Holland) łączą siły, by ocalić świat, gdy Lance zostaje przypadkowo przemieniony w odważnego, zadziornego i majestatycznego… gołębia!
W tej animowanej komedii superszpieg Lance Sterling (Will Smith) i naukowiec Walter Beckett (Tom Holland) to niemal dokładne przeciwieństwa. Lance jest obyty, pewny siebie i elegancki. Walter nie jest żadnym z powyższych. Jednak ten nieprawdopodobny duet musi połączyć siły, aby wykonać ostateczną misję ratowania świata, gdy eksperyment „biodynamicznego ukrywania” przekształca Lance'a w odważnego, zaciekłego i majestatycznego… gołębia.