Shine
Dwa świecące stworzenia toczą pojedynek o względy samicy. Każdy z samców chce oczarować ją jak najwspanialszym pokazem świetlnym, pokonując przy tym konkurenta.
„Shine” to piękna historia miłosna o tym, jak ważna jest zdrowa rywalizacja. Przekonaj się, że nie zawsze wygrywa najsilniejszy, najszybszy czy najatrakcyjniejszy – czasem to wewnętrzny blask lśni najjaśniej. Film w świeży sposób podchodzi do odwiecznej opowieści o mężczyznach walczących o serce kobiety. Tyle że tym razem są to dwa futrzaki, które toczą bitwę na światło. Walka jest zacięta, a rywale dają czadu… dopóki jeden z nich się nie wypala.