Antoni Porowski: w rytmie miasta
Antoni Porowski odrzuca przewodniki i ożywia kultową serię National Geographic. Wyrusza do Paryża, Meksyku, Londynu i Nowego Jorku w poszukiwaniu autentycznych, niezapomnianych wrażeń. Od kultowych miejsc po ukryte perełki – zdradza, gdzie warto pojechać, spać i jeść, odkrywając przy tym kulturę i ludzi, którzy nadają każdemu miastu jego duszę.
Od kultowych miejsc po ukryte perełki – Antoni Porowski, zainspirowany serią Nat Geo „Best of the World”, odkrywa najbardziej niezwykłe zakątki świata. W sercu Paryża, Meksyku, Londynu i rodzinnego Nowego Jorku szuka autentycznych, niezapomnianych wrażeń. Jego inspirująca podróż wykracza poza utarte szlaki, by pokazać widzom najlepsze miejsca, hotele i restauracje. To szansa, by odkryć prawdziwą duszę każdego miasta, jego kulturę, a przede wszystkim – jego mieszkańców.