Powrót do przyszłości II
Marty McFly (Michael J. Fox) i Doktor Brown (Christopher Lloyd) podróżują do roku 2015-go w celu udoskonalenia przyszłości i niechcący uszkadzają continuum czasoprzestrzenne.