E.T.,The Extra-Terrestrial
Przeżyj na nowo magię i przygodę „jednego z największych amerykańskich filmów” (Leonard Maltin) w tej ukochanej historii o zagubionym obcym i 10-cio letnim chłopcu, który mu pomaga odnaleźć drogę do domu.