Chudy wie, że jego życiowym powołaniem jest opiekowanie się swoim dzieckiem, bez względu na to, czy jest nim Andy czy Bonnie. Kiedy w pokoju Bonnie pojawia się nowa zabawka – kapryśny Sztuciek, Chudy w gronie starych i nowych przyjaciół odbywa podróż, w czasie której przekonuje się, że zabawce łatwo się zagubić w prawdziwym świecie.