Toy Story
Zobacz sekretne życie zabawek i poznaj początki największej przyjaźni w dziejach kina. Szeryf Chudy od zawsze był ulubioną zabawką Andy’ego, ale to może się zmienić, bo na urodziny chłopiec dostał Buzza Astrala, strażnika kosmosu.