Soy Luna
Luna przeprowadza się z przybranymi rodzicami do Buenos Aires w Argentynie, gdzie odkrywa, że miłość przenosi góry, a czas i odległość nie mają znaczenia. Jest młodą i bystrą dziewczyną, która jako małe dziecko straciła biologicznych rodziców w niejasnych okolicznościach. Dorastając, zawiera nowe znajomości i przeżywa przygody, które pomogą jej w rozwikłaniu tajemnic przeszłości. Jednak zanim pozna prawdę, przekona się, że pasja, przyjaźń oraz miłość poprowadzą ją na drodze ku wymarzonemu życiu.