Bia
Serial Bia opowiada o grupie nastolatków, którzy odkrywają swoje talenty, dzieją się nimi i rozwijają je w Fundomie. To miejsce ich spotkań, w którym mogą tworzyć sztukę i pokazywać swoje dzieła w miejscu pełnym zabawy i luzu. Bia Urquiza, główna bohaterka serialu, to kreatywna szesnastolatka z bujną wyobraźnią. Sztuka Bii to rysunki, które są inspirowane otaczającą rzeczywistością. Razem z przyjaciółkami i nowymi znajomymi, których poznaje w Fundomie, Bia przeżywa nowe przygody, zakochuje się, uczy się jak przezwyciężać trudności i poznaje wartość radości z pełni życia wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. To czas, w którym wszyscy, łącznie z Bią i jej przyjaciółmi, próbują poznać siebie i dowiedzieć się, na czym naprawdę im zależy. Śpiewają, tańczą, nagrywają filmiki i współpracują, by spełnić swoje marzenia. Największe wyzwanie to dowiedzieć się, czego się tak naprawdę chce, a jak się uda, nauczyć się, jak to osiągnąć pozostając sobą.