Ostatni prawdziwy mężczyzna
Mike Baxter, grany przez Tima Allena, szczęśliwie żonaty ojciec trzech córek, stara się pozostać prawdziwym mężczyzną w domu zdominowanym przez kobiety. Szukając ucieczki w męskiej pracy na stanowisku dyrektora ds. marketingu w sklepie Outdoor Man, Mike tworzy vloga, którego używa jako ujścia dla swoich poglądów, często nie mających niczego wspólnego z założeniami firmy.
Mike Baxter jest szczęśliwie żonatym ojcem trzech córek, który uważa się za zbędnego, i stara się pozostać prawdziwym mężczyzną, w domu zdominowanym przez kobiety. Mike szuka ucieczki od kobiecych dramatów w domu, zanurzając się w męskiej pracy w Outdoor Man, sklepie z artykułami sportowymi, w którym jest dyrektorem ds. marketingu. Ponadto tworzy vloga sklepu Outdoor Man, którego używa jako ujścia dla swoich poglądów, często nie mających niczego wspólnego z założeniami firmy. Podczas gdy powinien sprzedawać rowery górskie i kajaki, jakoś kończy rozgadując się na temat środowiska, opieki zdrowotnej, polityki czy innych tematów zajmujących jego myśli.