Home Improvement
Elektronarzędzia, rodzicielstwo i męskość są zabawnie przedstawione w serialu „Pan Złota Rączka”, ujmującej i zabawnej komedii rodzinnej, która odpowiada na pytania dotyczące współczesnej roli mężczyzn.