Kończy się oferta 6 maja
Mal, Evie, Carlos i Jay wracają na Wyspę Potępionych. Chcą zabrać kolejną grupę dzieciaków do Auradonu, aby mogły rozpocząć tam swoje nowe życie. Jednak mroczna siła krzyżuje im plany.