Tajemnica wyspy
Shinpei Ajiro, którego przyjaciółka z dzieciństwa umarła, powraca do miasta rodzinnego po raz pierwszy od dwóch lat. Według jego najlepszego przyjaciela, Sou Hishigata, śmierć Ushio wygląda podejrzanie i kolejna osoba wkrótce zginie.
Następnego dnia, kiedy znika cała rodzina z sąsiedztwa, słychać ponurą przepowiednię. Co więcej Mio wspomina o „cieniu”, który pojawił się trzy dni przed śmiercią Ushio.