Combat Girls
Marisa, 20-letnia niemiecka neonazistka, stawia czoła swoim skrajnym przekonaniom, gdy zaprzyjaźnia się z młodym afgańskim uchodźcą. Kwestionując przepełnioną nienawiścią ideologię swojej grupy, Marisa zmaga się z wyzwaniem uwolnienia się od ekstremizmu i przyjęcia tolerancji.