Formentera
Dla Niny i Bena idylliczna Formentera to wymarzone miejsce na romantyczny urlop. Jednak kiedy młoda kobieta znika bez śladu, rajska sceneria zmienia się w tło mrocznej zagadki, a ich beztroska podróż przeradza się w pełne napięcia poszukiwanie prawdy skąpane w śródziemnomorskim słońcu.