Ironheart
W “Ironheart” od Marvel Television technologia przeciwstawi się magii za sprawą Riri Williams – utalentowanej młodej wynalazczyni o wielkich ambicjach, która powraca do rodzinnego domu w Chicago. Pochłonięta doskonaleniem swoich projektów zbroi i marzeniami o dokonaniu czegoś wiekopomnego, Riri spotyka na swojej drodze tajemniczego Parkera Robbinsa, znanego jako „Hood”.
W serialu „Ironheart” od Marvel Television, kontynuującym wydarzenia „Czarnej Pantery: Wakanda w moim sercu”, technologia przeciwstawi się magii za sprawą Riri Williams (Dominique Thorne) – utalentowanej młodej wynalazczyni o wielkich ambicjach, która powraca do rodzinnego domu w Chicago. Pochłonięta doskonaleniem swoich projektów zbroi i marzeniami o dokonaniu czegoś wiekopomnego, Riri spotyka na swojej drodze tajemniczego Parkera Robbinsa, znanego jako „Hood” (Anthony Ramos). Wśród producentów wykonawczych znaleźli się Kevin Feige, Louis D’Esposito, Brad Winderbaum, Zoie Nagelhout, Chinaka Hodge, Ryan Coogler, Sev Ohanian, and Zinzi Coogler. Serial „Ironheart” powstał we współpracy z Proximity Media.
Chcąc dokończyć projekt swojej nowej zbroi, Riri Williams nawiązuje współpracę z Parkerem Robbinsem.