Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu
Po śmierci króla T’Challi królowa Ramonda, Shuri, M’Baku, Okoye i Dora Milaje bronią swojego kraju przed atakiem obcych sił. Podczas gdy mieszkańcy Wakandy próbują się odnaleźć w nowej rzeczywistości, ich bohaterowie muszą zjednoczyć siły z pomocą Psa Wojny Nakii oraz Everetta Rossa i stworzyć nową przyszłość Wakandy.