Megalotnisko w Dubaju
Wejdź do środka, aby zobaczyć, jak 90 000 pracowników odpowiedzialnych za ponad 70 milionów pasażerów korzystających z 350 000 lotów rocznie stawia czoła nielegalnym przemytnikom, zdenerwowanym pasażerom i ogromnym projektom inżynieryjnym.
Megalotnisko w Dubaju zagląda za kulisy jednego z najszybciej rozwijających się portów lotniczych na świecie. Spotkaj się z niektórymi z 60 000 pracowników, którzy pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby każdego tygodnia zapewnić podróż ponad milionowi pasażerów, a także realizują ambitne plany rozwoju.