Tajemniczy świat Majów
Albert Lin, odkrywca National Geographic, wyrusza do gwatemalskiej dżungli, by zbadać, w jaki sposób nowa, zaawansowana technologicznie mapa skarbów odkrywa dziesiątki tysięcy starożytnych ruin. Kilkudziesięciu archeologów wyrusza na wyprawę, by zbadać zaginione ruiny po raz pierwszy od 1500 lat. To, co znajdują, pisze na nowo historię jednej z najbardziej tajemniczych starożytnych cywilizacji świata.