Zaginione miasta
Zaginione miasta to połączenie zaawansowanej technologicznie archeologii, zapierających dech w piersiach efektów wizualnych i prawdziwej eksploracji, dzięki której dokonywane są przełomowe odkrycia, przedstawiane przez naszego gospodarza, Alberta Lina. Nasze ambitne podejście polega na zastosowaniu skanowania 3D w niektórych z najbardziej niezwykłych miejsc starożytności. Serial przedstawia wyraziste i pełne emocji opowieści, które w połączeniu z nowoczesną grafiką ożywiają tajemnice przeszłości.