Śmierć na Nilu
Ten brawurowy opowiadający o emocjonalnym chaosie i śmiertelnych konsekwencjach obsesyjnej miłości thriller oparty na powieści Agathy Christie z 1937 skupiony jest wokół nieudanego trójkąta miłosnego. Gdy sielski miesiąc miodowy pewnej pary zostaje tragicznie przerwany, wakacje Poirot'a na pokładzie egipskiego parowca zamieniają się w przerażające poszukiwania mordercy. Bogata kobieta zaręczona z przystojnym, bezrobotnym kawalerem (który wcześniej był namiętnie związany z jej najlepszą przyjaciółką ze szkoły) organizuje wystawne przyjęcie weselne na pokładzie Karnaka płynącego w dół Nilu, na które przybywa grupa egzotycznych i niezwykłych ludzi podających się za ich przyjaciół. Niestety karma bywa bezwzględna, zwłaszcza gdy jedna osoba kradnie miłość drugiej; z tego zawsze wynikają kłopoty. Ta opowieść o nieokiełznanej namiętności i obezwładniającej zazdrości, rozgrywająca się w epickim krajobrazie z rozległymi, pustynnymi widokami i majestatycznymi piramidami w Gizie, zawiera kosmopolityczną grupę nienagannie ubranych podróżników i wystarczająco dużo wspaniałych zwrotów akcji, aby trzymac widzów w niepewności aż do ostatecznego, szokującego zakończenia.