Tortured To Death: Murdering The Nanny
Historia zaczyna się w 2011 roku, kiedy Sabrina Kouider, francusko-algierska stylistka, która współpracowała z takimi gwiazdami jak Tinie Tempah i Maria Kouka, nawiązała krótki związek z założycielem Boyzone, Markiem Waltonem. Romans trwał zaledwie kilka miesięcy, ale po jego rozpadzie Kouider zaczęła mieć obsesję na punkcie mężczyzny. Dokument analizuje niepokojący przypadek pary, która torturowała i zamordowała swoją nianię.