Der kleine Vogel und das Blatt
Na nagiej gałęzi wisi pojedynczy żółty liść. Podmuch wiatru unosi go przez biały zimowy las. Podekscytowany Mały Ptaszek wyrusza w zapierający dech w piersiach lot. Tymczasem w ciemnościach czai się ogniście rudy lis i niecierpliwie oblizuje swoje usta.