Le Dernier jour d'Automne
Ostatni dzień jesieni to dobra okazja dla leśnych zwierząt do zorganizowania wyścigu. Czując na karkach lodowaty oddech zimy, uczestnicy pedałują i toczą się w kierunku mety oraz swoich zimowych schronień i wzajemnie pomagają sobie po drodze.