Romy i Michele na zjeździe absolwentów
Dwie beztroskie imprezowiczki próbują zaimponować dawnym kolegom z liceum. Gdy zostają zdemaskowane przez dawną koleżankę z klasy, postanawiają raz jeszcze wszystkich zaskoczyć!
Romy (Mira Sorvino) i Michele (Lisa Kudrow) to dwie beztroskie imprezowiczki, które podczas nadchodzącego zjazdu absolwentów postanawiają udawać kogoś, kim nie są. Nowe stylizacje i zmyślone historie sukcesów zawodowych robią na wszystkich duże wrażenie, póki dawna koleżanka z klasy (Janeane Garofalo) nie odkrywa przed wszystkimi ich tajemnicy! Wtedy Romy i Michele postanawiają jeszcze raz wszystkich zaskoczyć... a efekty tego przejdą wszelkie wyobrażenia!